FAQ

Veel gestelde vragen

Hier vind je veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

 Om je op de hoogte te houden van de status van jouw bestelling, stuurt hebbedingetjes.amsterdam je na elke stap in het bestelproces een bevestiging van de laatste status.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

  • -iDEAL (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankieren).
  • -PayPal
  • -Visa
  • -Overboeking
  • -Maestro
  • -Mastercard

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ben je na het plaatsen van je bestelling van gedachte veranderd? Wil je de  bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

Wat is de levertijd?

Wij hanteren een levertijd van 2 a 3 werkdagen na binnenkomst van uw betaling. Wegens omstandigheden kan het voorkomen dat de levertermijn van 2 a 3 werkdagen niet gehaald wordt. Wij proberen u dan zoveel mogelijk op de hoogte te houden.

Staat je vraag en antwoord er niet tussen?

Neem dan contact met ons op